En känsla från musiken...

......Som spelas i min laptop... woooooow....


Det virvlar tilll och jag slänger huvudet åt vänster och gör det i ett cirklande svep..
Känner hur mit korta hår kittlar mig snabbt i ansiktet .....
Jag låter min överkropp gunga igång resten av min nu heta kropp...

Tonerna tränger igenom och jag kan inte låta bli att svänga med i saxofonens magiska toner...

Ett graciöst hopp ut på de öppna golvet....
Jag snurrar ...
Mina armar som far längst med min kropp-.....

Jag nynnar till de vackra tonerna som strilar ut ur högtalarna...
Sträcker på mig....
låter min kropp jobba sen hetare....
sträcker på mina ben.... 
en plie...
två plie...
 Ett hopp över golvet igen....
snurr...
ruffsa till håret ...
mmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmm
m
m
m
m
m.


min kropp följer varenda linje som finns...




Vi som e uppväxta med Dirty Dancing och Patric Swayze... ni vet precis hur känslan slagit mig .....
Låten som fick mig i känslan ..." Lily was here- Dave Stewart"
Åhh vilka toner....
Vilken sensualitet...


Jag byter låt och . "Enigma- Sadnes remix" kommer upp

Kan ju inte annat än att höja volymen .....
mmm
mmm

En så sensuell låt ...yeah...

Nästan så att man går igång ensam ju ..*skrattar*..
då fattar ni va illa ..haha-...såååå grym låt....

Varje smekning..... stön.... rörelse....
hujjedamejjen....
Dags att sluta lyssna på min musik lista !!!!!

Viskningarna  och ja .. nej uschamejjen... 
nu får de bli annan musik eller städa bort lust och sug!!!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0