Så va påsk helgen över...

Med resultatet ...MAAAAAAAAAAAASSA godis till mina sessor..
jisses va de har fått ihop mkt... på bara några hus så va väskorna nästan halvfyllda.. ( nääästan iallafall)

Det va deras första år att gå själva.. smått nervös va jag ju men de erkänner jag aaaaldrig för dom !!!

När dom hade promenerat klart här uppe vid oss ..så bestämde vi att vi skulle påska lite för min mormor och morfar..samt min gammelmormor ..(som hade besök av min gammelmorbror med fru...Gunnar och Angela.).och sen tillbaka till mormor och morfar för att äta lite mat .. *mummsigt värre* ..sen bar det iväg till min moster för lite prat ute i det fina vädret.. seeeeeeeeeeeeeeeeeeen fick de vara bra med släkt och besök ..

Då kom våran räddare i nöden ..  min MORFAR KJELL
Och det uppskattades otroooligt mycket av de små slitna gummorna och deras underbara mamma..*blink blink*


Ehrm.. Inte bra med omställningar ..

Inget blev som de brukade .. Ingen smulan..( men älskar henne ändå ;) ..) sen ... hos mormor brukar de dofta påsk mat och lägenheten brukar vara fylld med ..morbror Daniel, tant Betty, tant Tyra, gammelmormor Margit  och moster Birgitta.. när vi tjooade in där så .. fanns där bara mormor och morfar och moster Birgitta.. och ingen påsk mat alls.. jisses vilken omställning.. dom får ju lov att tänka på att förändringar e jobbigt för hjäärtat ju!!!!.. så kan ju inte alla göra ju!!!!
Men dagen har ändå varit lyckad!!...


Här kommer nån bild på dom söta gummorna..och resultatet av deras slit... ni skulle se deras plånböcker me .. de e svåra att stänga kan jag ju informera er om ..de e lönt att extra knäcka som påsk gumma.. =P
 







            

Kommentarer
Postat av: simone

så söta så=) ja de va inte dåligt med godis de inte =)

maya är livrädd för bomberna hon stackaren..usch va dåligt hon mår av de,,gör habibi de?

2009-04-11 @ 23:22:04
URL: http://smulanochmackan.blogg.se/
Postat av: simone

va aktivt du bloggar!! ; )

2009-04-25 @ 09:26:01
URL: http://smulanochmackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0