Sen sist...

UPPDATERINGAR

DOP
och jag tog på mig rollen som förste bärare av den lilla Mackan..
GUD I VÄRLDEN vilken goding!!!!
Jag och han svamla runt alla borden och såg till att han var nöjd ..men även så att släkten va nöjd.. de ville ju oxå få chansen att nypa på honom....
Faaaast.. jag va nooga me att det va jag som va förste bärare ..
( ja ja om man nu kan glömma bort mamman och fadern..men de får ju nypa varje dag ju)
Jag bor ju en bit i från ..så jag e tvuuungen att passa på när chansen ges ju.. Clever girl ha ? ..haha

Hmm.. vad mer...

JOOOOOOOOOO....detta eviga arbete för att få ihop mig med någon... jisses va min dotter kämpar...
Nu när min kompis Anders äntligen dumpat sin tjej så tycker issa att BLI I HOOOOOP NU DÅÅÅÅ!!!!!!
Och vad läser jag på min msn skärm..

" Simone säger (17:39):

okej..du får lägga in en stöt nu då "..
Om jag inte va säker på att de va ajg som födde fram mina barn så skulle jag slå vad om att min yngsta syster skulle vara mamma åt dom .. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄKLA LIKA .. i sätt och pratet..

Jag har fler exempel på de arbetet men de tar jag en annan ggn.. måste ju se att  ni läsare håller er kvar juh!!

hehe.. NU blir de MOT MATEN


Kommentarer
Postat av: Marielle

BRA att du börjat blogga igen, de var ju på tiden ;)

2009-04-10 @ 18:46:55
URL: http://mellanmell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0