Ur tanken..."Ta mig som jag är" ..../svammel


Ta mig som jag är..
Jag må vara fylld med former..
formbara former...
Jag må ha snål stubin....
Men jag är ändå en tjej..
med känslor och lust..

Mitt hjärta är fyllt med kärlek som bara väntar på rätt person,
någon som får mitt hjärta att slå dubbla slag..
Mina ögon ser det dom ser....

Jag är värd att få vara saknad..
älskad
åtrodd och beundrad....

När tiden är inne så vet jag att mitt hjärta kan älska...

Rätt person kommer att förstå att min mur måste bestigas...
den mur jag  byggt upp med tiden ..
högre och högre
för varje tår som runnit längs min kind....

Ta mig som jag är....
även jag går att älska..

Att sälja sig ... de måste nog vara att förklara hur underbar man är..
Vilken humor och charm som finns i denna kvinna...
Ögonen så vackra blå..
En  självironi  så stor som få...
beroendeframkallande charm...
En empatisk och karismatisk sida som bara finns hos få ;)
Glimten i ögat som bara kan framkallas med rätt personer....

Ta mig för den jag är.....


Kommentarer
Postat av: motti

Jag älskar dej...glöm aldrig de.

2009-04-12 @ 23:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0