Gräsklippnings drottningen!!

 
Ja jag hade nu tjatat på chefen Bertil om att jag  ville va med killarna och klippa gräs,
det e inte riktigt min stil att sy fina grytlappar,
eller som nästa alternativ..
baka bullar i en arbetslokal.. ICKE.. vart hade han fått för sig tåcke dyligt hahaha

Så fredagen kom då det äntligen skulle ske..
WOHOO..
Få följa med grabbarna på gräsklippning..och perfekt brännande sol!
okay okay...
Taggad in i ryggmärgen... woohooooo

Mycket skratt o svammel i bussen fram till mattan som skulle få känna på lite kunglig behandling..
 Väl framme så fixar vi iordning allt
( med andra ord..killarna lyfter ner min gräsklippare från släpet o fixar bensinen)

Lite snabba ord om vart o vem som klipper.. "Okay okay".. fortfarande suuuper taggad....
Några fler snabba ord om nån svart spak på sidan.-.
Äsch... jag behöver ingen gas så jag tänkte inte mer på de..

WROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM....

What a F******K

Är de nå som sitter fast under gräsklipparn eller...!!

Okay ..fortfarande taggad..men jäsingen vilket sliiiit....
solen stekandes i ryggen...
ljuuuvligt faktiskt.
Fortsätter min klippning med kämparglöd!!

Men va i hela helv******te!!!

Är de nån som driver med mig!!!
TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖGT..

Mina tankar snurrar mkt runt mina vader...
"Om jag ska hålla på så här resten av soltiden..
då kommer jag ju ha lår och vader som en sån där
Belgian blue..
Det är ju en sån där jävla anabola tjur!"

Herreguuuuuuud..

Sliten men taggad satte jag mig i bussen när den mattan va klar..
Vi hann svamla lite och dricka massa vatten..
Sen var vi framme vid nästa matta...

Första biten som jag skulle klippa var en slät, lång matta och de gick hyffsat..
men då hade vi klipparen för lågt ner så tillslut var jag väl nere i jorden o röjde kändes de som
( o såg ut som me om man råkade se mossa bitarna efter mig) hahah
Tur jag visste hur man höjde o sänkte klipparen.

Okay okay.. taggad än.. men väldigt svettig kan jag lova...
Gick på baksidan där resten av grabbarna klippte och trimmade...
hittade ett gammalt igenväxt lanne.. ojämn jävla guppig väg att dra en gräsklippare!..
Men men ja e inte den som ger upp!!
Tror faen jag knuffade fram skiten till slut!!!
Men  ALDRIG att jag skulle säga att jag inte klarar detta när de e jag själv som bett om det!!

En av killarna blev klara med sin del och kom o höll mig sällskap..
Trevligt..!!! när jag står och svettas som en vattenkran o frustar som en ardenner..
TRÖÖÖÖGT..& JOOBBIGT.. vrålade jag lite snyggt till honom ...

Micke-Har du inte drivern på ? ?
Sandra- driv vadå? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? Hmm..
Micke- ja där ( pekar på den svarta spaken som jag uppfattat som gasen)
Sandra- Men va gör den där för skillnad då ??
Micke- kolla här
...
Och då visade han mig... och nu förstår jag ju verkligen varför det e så jävla lätt för killarna..

GRÄSKLIPPARSKITEN BLEV SJÄLVGÅENDE!!!!!!

Till mitt försvar ...
Jag är lägenhetsbarn och har aldrig behövt klippa gräs!!!!
så de så

Kommentarer
Postat av: Simone

ojoj du har tur du lilla lägenhetsbarnet själv sprang vi med en sån där jävla handjagare..trots detta bodde vi i lgh..men nu till det roliga..



HAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHHAH HAHha..VÄNTA FÅR INTE LUFT..HAHAHAHAHAHAH HAHAHAHHAH

drivern..ja jisses trodde verkligen du drev med mig när du berättade detta..skrattar bara ja får en bild framför mig..(och va lugn , de får ja)

1:a dagen lixom..dumt att BE OM HJÄLP! HAHAHAHAH

2009-08-11 @ 22:18:27
Postat av: Sandra

ASGARV... och du ska va min lillasyster!! vilket jävla stöd!! haha



Ja ja en handjagare har väl ja med jagat me.. fast hos moster maritha nån ggn på -90 talet haha-.-



En jääääävla skillnad på dagens klippare juh!!!

2009-08-11 @ 22:33:36
Postat av: Simone

ja de vet ju du ; )

2009-08-12 @ 13:39:58
Postat av: Anonym

Hej! Kollla in min bloppis http://buyitnow.blogg.se där jag säljer snygga kläder till billigt pris.



Ha en bra dag

2009-08-12 @ 14:09:29
URL: http://buyitnow.blogg.se/
Postat av: Simone

sandra har du kollat in ploppis? asg

2009-08-12 @ 18:31:52
Postat av: rosa

ojoj var ett tag sen jag kikade på din blogg. Phu kippar efter luft här... asg hahahahahahaha du är fan bäst

2009-09-02 @ 20:10:49
URL: http://www.metrobloggen.se/rosasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0