Tjej dag som blev succe!!

Jag kände att de va dags för tjejerna att få träffa min frissa Jessica.. så ..
vi fixade till en klipptid för hela familjen idag..
de blev helt enkelt en tjej dag.
Lång promenad upp till åsen..i duggregn,..men de va det värt..
Väl framme hos Jessi så blev dom super blyga..

Men Isabelle va kaxig och ville bli klippt först..vi visade Jessi på min mobil vilken frisyr hon ville ha ..och TA DAAAAM.. vilken underbar unge .. vart tog min lilla skrutta vägen ? ? ... haha.. jag blev såld.. 

    

               


Sen nästa sessa till klippning va osäker på om hon skulle våga klippa kort..
men så pratade vi och tog en halv lång frisyr..
tills vi hör .. Äsch.. klipp på ni... och de högg jag snabbt på ..
så nu har Madelene en Beckham frisyr.. Becka frisyr som hon sj säger...
Och jäsingen vilken söt unge !!!!!!.-
    

vilka puddingar jag har nu .. kommer låsa in dom ..så ingen tar dom ;)
 Dom blev jätte fina !!!!


Kommentarer
Postat av: Simone

tillägg..tillägg till detta!

Moster..moaaa..hjälpte till med dessa underverk!!

men att de skulle bli sååå snygga..wooow!!!

och shiiit va Belle blev olik sig...men såååå snygg!

och Madde blev kanonläcker hon också med sin beckham frilla =) hoppas de själva känner vilka snyggingar de blev..och håll pojkarna borta nu för h*elvete! annars så %¤¤¤"&%"## aaa du fattar

2009-08-11 @ 19:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0