Super stolt mamma!!!

 
Igår va jag på vår cabare som Månen spåret bjöd in till,
det innebär att det är alla klasser från
 förskoleklassen till femman som har olika uppvisningar,
mest sång men de ingår någon dålig historia därimellan..

Teater apor som dom e mina brudar ( den ena e visserligen mega blyg)
så har dom alltid varit med och sjungit och dansat ihop med deras andra klasskompisar.

M E N.....
Igår chockerades jag mega mycket.....

Programlederskan pratade på lite och tackade barnen + en lärare (som hade sjungit Caroline Af ugglas - Snälla snälla... dom sjöng den till en av fröknarna som skulle sluta .. Katta är guld värd och hon har vunnit många hjärtan med sin rakhet och sin kärlek till jobbet med barn..hon kommer att saknas av en hel skola)..
Så där satt vi , jag och mamma Annelie med tårar längs kinderna och mascara kris..skrattandes åt hur löjliga och blödiga vi e..( HA där hör du syster smulan.. inte bara jag som e blödig)
Men åter till min CHOCK....

Dom har tackat eleverna och säger sedan .. "Ja hur svårt kan de vara Madelene?"
 Och min genom söta tös kliver upp på scen (iklädd som tur va nya kläder, vita byxor med ett vit mönstrat linne och brun bolero.. lita på mig .. hon va super söt)
Nu tappa jag fokus igen ...

Jo .. nu e ja me igen ..
Där sitter jag nu me mobilen inställd på video och ska spela in ..men väntar på de andra som skulle kliva upp på scen vid hennes sida...
TJI FICK JAG !!!!

Där står min underbara tös..

"SE MIG :..HÖR MIG...RÖR MIG.. HUR SVÅRT KAN DE VAAA!!!
VAAA..... hon sjunger själv på scenen ...( ja ja karaoke version blir de.. de spelar låten och hon sjöng till den )
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jävla stolt att hon gjorde de där själv inför sååååå många människor.. dans moves hade hon me.. jääääj...
Jag såg vid min sida hur en mamma och pappa va total charmade av den lilla sötnosen på scen!..Då blev jag ännu mer stolt..för de va MIN DOTTER!!
MIN MADDIS..

Ni som känner till våran historia ihop, vet verkligen att de va ett speciellt tillfälle för mig ..
att jag verkligen lägger tyngd och känsla i min stolthet!!

SOM OM INTE DE VA NOG.. ta daaaaaaaaaaaaaa säger de och vad ser jag nu .. min andra vackra dotter..
Hon va ingen litten belle längre.. Men BELLE va hon verkligen .. hon va jätte vacker  i sina stuprörs jeans och bruna linne och en vit bolero.. det svajande blonda håret som gick nerför axlarna.. och de leendet går inte att beskriva ..
Hon sken av lycka och glädje...
Hon svajade runt och dansade ..sjöng me när hon tyckte att de passa 
( de fanns bara 3 microfoner och de va 5 tjejer ..så Issa va en av dom som blev utan)

AH herregud va jag gråtit inombords av stolthet!!!

Jäsingen va de va duktiga !!!!
Önskar att resten av min familj bodde närmare så de kunde vara med och se sånna här saker, men man får inte allt man önskar sig.

Jag älskar er töser... och Max...
Och sessorna ..
 MAMMA ÄLSKAR ER!!!!

Kommentarer
Postat av: simone

ja de är ju synd att man blir utan information med..så jag hade ju inget val ja..men men..hade ju inte kunnat komma ändå =´( men ja fick se brudarna de ni..ska försöka lägga upp klippen om de är ok för min syster..på min blogg så kan ni få se också =)

de va så coola!! gjorde ont i mosternerven när ja såg va stora de blivit..

jaja i detta läge kan ja förså att du blev blödig men några blomskott de kan ja inte förstå ; )

2009-06-06 @ 14:01:07
Postat av: motti

Ja nu får ja hålla mä lite på simones innlägg,,informationen hade ju kunnat va bättre,du får ju lov o tala om när de händer sånna saker,så man kan planera lite,,iallafall så man har chansen o se om man kan åka,,,pip klart slut..

2009-06-08 @ 16:01:32
Postat av: motti

Ja de vore roligt o få se,,Ja vill se,,återkommer när ja sett,,pip,punkt slut..

2009-06-08 @ 16:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0