Till min fotbolls fanclubb

Jag måste tyvärr berätta att jag får göra som Maradona gjorde för många år sedan....
lägga  fotbolls skorna på hyllan.,.likaså fotbolls karriären..
Zlatan får klara sig själv on the top....

Så tyvärr Rosa ...de kommer inga bilder på denna undersköna varelse i action på planen...
Hoppas du överlever detta gummsan ...

Farväl min karriär...
Beklagar killar..
jag kommer inte spela mer detta året   =(
(ja ja se inte såå jävla glada ut !! jag vet att ni kommer att sakna mig !!)

Sarandona.. R.I.P

Kommentarer
Postat av: simone

HAHAH jaaaavlar va B!!!

sarandona?! HAHAHAHAH

2009-06-06 @ 14:02:41
Postat av: motti

Ja du smulan nu fick hon till de rejält,,men de kanske är bäst o ta de lite lugnt,,ja,ja tänker på knäna,alltså.SÅ ta de lugnt Sarandona..

2009-06-07 @ 18:07:06
Postat av: simone

skriv nått!

2009-06-29 @ 10:53:33
Postat av: Simone

SKRIV!!!!!

2009-07-20 @ 17:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0