Joooooo

måste ju ha tack tal...

Jag vill tacka min mamma som gjort detta möjligt.. Min katt som stöttar mig till tusen  och älskar mig
och...
min mamma
....
Mina barn som älskar mig som jag e ..( fast sen kollat på mig som om jag inte e klok)
Och ja ja .. minime...
min älskade familj med avkommor och bihang

Må ni minnas underbara ,
vackra,sensuella....
vältränade,underbara , inteligenta..bästaste mig läääänge..!!

Och den som inte tänker på mig ..
 Må ni sova med ena ögat öppet...*mo ha ha ha*
Jag vet vart eran brevlåda bor!!! 

Kommentarer
Postat av: motti

Ja vet vart eran brevlåda bor,,ja de är ju bra,att de är den du ger dej på,,haaaa,haaaa,,va rädd min brevlåda kommer o va,,ha ha...

2009-05-06 @ 14:01:06
Postat av: simone

jag har ingen låda..jag har en lucka ja..så då får du leta länge =P hahah

2009-05-06 @ 21:21:55
URL: http://smulanochmackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0