Ligger efter..JAG VET..:P

Ja jag e väl medveten om att de inte rullar på med massa otroliga historier på min blogg...mitt mål i veckan får väl bli att kladda ner massa rader om vad som hänt osv...

Kan ju föresten förvarna er läsare om att det e möjligt att detta är min sista text....nånsin....
ska berätta varför..

Så här går det när man får för sig att handla nödvändigt smör så barnen har till sina mackor.
Jag går sällan och handlar ensam då  jag tycker det e pest och jätte jobbigt ..stöta på massa folk som blir chockade och frågor som haglar ..
men men... om inte killar lärt sig att man inte ska pissa i motvind eller mot ett elstaket så lär ju inte jag lära mig att ALLTID ha en trygg kompis med mig när jag ska handla..

Detta hände UTAN MIN TRYGGA KOMPIS..

Utanför konsum..där hann jag se att de stod några gamla vänner från förr....
det e då man låtsas ha fullt upp med mobilen eller att man pratar med sin osynlige vän MOLGAN..
men ICKE jag ,...
får då höra ett glatt HEJ O HALLÅ!!..
och
vad
gör
 detta pucko( dvs jag)...

vände mig om och bara ler.. säger ju hej och få ju lov att gå fram och fortsätta samtalet.. GAH.. 
OM JAG BARA KUNDE VA TYST.. och  önska trevlig vecka och gå in i affären..
 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ.. de vore väl jävligt dumt och onödigt!!!

Så vad gör jag ... jo min kompis gör reklam för att dom ska spela fotboll i morron onsdag ..
och naturligtvis tyckte han att jag borde följa med..
Han visste ju att jag varit me och sportat me killarna förr i många år..
både fotboll och sen korpen-innebandy med gubbsen.. så de va ju en självklarhet att jag skulle komma..
OCH VAD SÄGER den vältränade och svarvade JAG!!!..
..Ja men de vore ju kul!
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Hur dum får man vara ..
*asgarvar*...
denna michelingumma har inte rört på barbapappa formerna i dom hastigheterna på
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGA ÅR!!

Jag lär ju dö i en hjärtinfarkt!!
Asså.. första problemet lär ju vara att hitta några tränings kläder som passar..
och JO jag HAR FAKTISKT tennis skor...
( hörde kommentarerna ...om jag skulle spela boll i högklackat!!   passa er)

Hitta planen är en baggis..brukar gå förbi där när jag långpromenerar.
Seeeen.. ja ni ... hur i hela friden ska jag få denna kroppen i rullning..
Jag lär ju faen inte få stopp på den!!:..
HERE I COME...
UR VÄGEN...Finns inga bromsar..

Och sist.. kan ni föreställa er vilken träningsvärk jag ska ha efter allt springande!!??
*mumlar* undrar vart de lär göra mest ont..
*asgarvar*Stackars mina bröst..!!!!
får bannemig kolla om jag har nån silvertejp hemma så jag kan fixa bra skydd på dom..
annars lär jag ju komma hem med blåtiror och taxöron!!!!

Värst av allt är ju att mina barn ska se mig i action..
De gör ofta narr av sin mor när de kommer på tal om att jag sportat mkt i mina dagar..
de vääägrar tro på mig..
Så skönt att känna att man har stöd från sin familj...

Men nu ska jag gå och be en bön om att få överleva i morron...
sen ta natten....

Och nu har jag ju iallafall..uppdaterat lite av vad som händer i mitt liv..

Ta taaaa alla hopa

Kommentarer
Postat av: motti

Hade ja haft bil så hade ja kommit o sett på,kunde ju vart ett stöd,under pausen..men ta de lugnt nu så kan du ju skriva så vi vet hur klarat allt..kram på sej..

2009-05-06 @ 13:57:46
Postat av: simone

ja hur gick de nu då?

fick du något stopp på dig?

2009-05-06 @ 18:49:46
URL: http://smulanochmackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0