Mitt erkännande för mig själv..men även för er som läser....

 

 

Tablett missbrukare...

Hej mitt namn är Sandra och jag är tablett missbrukare..

och det har jag varit i 7½år..

 Det låter inte som mig när jag läser vad jag nyss skrivit,
och du kanske inte tror på mina ord...
min omgivning skulle kanske ursäkta och förklara min situation..

Men det gör mig inte till mindre missbrukare..
Detta är absolut inget jag är stolt över ..men jag försöker göra något åt detta,
för mina barn skull och faktiskt för mig själv. 

 Jag hoppas i mitt hjärta att min familj och nära & kära kommer att stötta mig och förstå mig,,.

Älska mig för den jag är...för det behöver jag ..

Älska mig mer när jag förtjänar det minst
.. för det är DÅ JAG BEHÖVER DET SOM MEST!!!!

Jag tar ett steg i taget
och
 nu har jag tagit 18 steg ut i verkligheten utan min antidepp medic.

Vet att det är en lång resa ...
men man måste ju börja nån gång och nånstans...

Steg 19 är i morron ....
Ett steg närmare att finna mig själv..
Sandra....


Kommentarer
Postat av: simone

de gäller att ta en dag i taget!

förstår du själv va bra det har gått ?

fast du själv ser de med andra ögon..

men i mina ögon så går de ju jätte bra och vilken kämpe du är!!!

(wowwar)

och du kmr att må så mck bättre..

och få fram DINA känslor ordentligt..är verkligen va du behöver kanske först då du inser att de faktiskt är sig själv man ska ha som nummer 1! för de sägs ju..kan man inte älska sig själv kan man inte älska någon annan..kanske ligger de något i de? eller..

klart att man inte älskar sig själv alla gånger men att man kan ha ett lugn inom sig och känna sig tillfreds med sig själv är ju näst intill att älska sig själv..

kan du komma dit..då är du nära =)

jag finns här!!

jag bryr mig!!



älskar dig av hela mitt hjärta!!! <3

kram mini you..

2009-10-16 @ 10:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0