Dagen D..elle nått

Första tagen och min tanke är.. ”vad gnäller alla på “? ?

Sen började jag dagen med en 5km promenad i rask takt i trevligt sällskap..

Huur skönt som helst!!

Nu skulle det vara jätte gott med en sån där persika som ligger i kylskåpet MUMS

Hehe..

Men de får bli en vatten flaska och lite spring till tvättstugan istället, det funkar det me =P

 

*****

 

Nu har jag i alla fall kommit igång med promenaderna och 5 km är inte helt fel.

Idag var de andra dagen med sån motion..

Mina promenad kompisar går varje dag, men ibland på hemmaplan, och vissa dagar i spåret..

Så jag får följa med hur ofta som jag vill, skönt med gå sällskap =D

 

Nej nu blir det tvättstugan för mig !!


Kommentarer
Postat av: motti

Hejja på tjejen..

2010-10-10 @ 21:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0